سیاست بازگشت کالا در آی کم

رضایت مشتریان، اولویت اصلی مجموعه آی کم است

چه زمانی می‌توانیم کالا را مرجوع کنیم؟
مغایرت کالا با اطلاعات درج‌شده در سایت
جود نقص فنی

⏳ توجه: مهلت ثبت درخواست مرجوعی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا است.

نحوه ارسال کالا برای مرجوعی

🔹 درخواست مرجوعی خود را از پروفایل شخصی (بخش مرجوعی)ثبت کنید یا با شماره ****** داخلی **** تماس بگیرید.

🔹 مرجوع کردن تلفن همراه با دلیل انصراف از خرید(دلایل سلیقه‌ای) فقط پیش از ثبت گوشی در سامانه همتا امکان‌پذیر است.

⚠ از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد خدمات مرجوعی آی کم خودداری کنید.

🔸 برای ارسال، کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شود و تمامی لوازم جانبی همراه (کابل، ریموت، باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و سایر قطعات بسته‌بندی) ارسال شوند.

🔸 از نوشتن توضیحات، آدرس یا برچسب زدن روی جعبه اصلی کالا خودداری کنید. در صورت نیاز، توضیحات خود را روی فاکتور خرید یا یک برگه جداگانه بنویسید.

ارسال کالا از شهرهای دیگر
📮 اگر ساکن شهرهای دیگر هستید، کالا را از طریق پست پیشتاز ارسال کرده و تصویر رسید پستی را به واتس‌اپ ۰۹۱۲۲۲۷۲۲۱۴ ارسال کنید.

📍 اگر ساکن تهران هستید، عملیات مرجوعی با هماهنگی کارشناس آی کم انجام می‌شود.

⚠ در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آی کم، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

 

آدرس ارسال کالا
📍 تهران، میدان فردوسی . پاساژ تجارت جهانی میدان فردوسی طبقه دوم پلاک ۲۴۸ فروشگاه آی کم